Sekadar Berkongsi Ilmu =)

create your own banner at mybannermaker.com!

Tuesday, January 4, 2011

Selamat Tahun Baru 2011..

Assalamualaikum...
Hmm pejam celik pejam celik terasa cepat gila masa berlalu. Sedar2 ja dah masuk tahun 2011, maknanya usia aku dah bertambah setahun lagi. Oh! Tidakkkk...(terima ja hakikat idup nih).

Asal tahun baru ja mesti semua orang da azam baru kan, tak kira la samada yang muda atau yang tua...yang pastinya teruskanlah dan tunaikanlah azam yang tak tercapai lagi tu...Azam aku tiap2 tahun sama ja..nak taw pa?? hmm aku nak tolong mak ayah aku la, nak kurangkan beban diorang dari segi kewangan sebab lani aku dah keja. Family aku ni bukan la tergolong dalam keluarga yang berada, setakat mampu bersederhana ja..tak benda yang mewah2 pun..Apa2 pun aku bersyukur pada Allah kerana telah kurniakan rezeki kepada kami sekeluarga..
Almost 6 months aku keja. Alhamdulillah tiap2 bulan dapat gak support perbelanjaan family aku, xbanyak pun sikit jadi la kan. Setakat nak belanja barang dapur, keperluan harian macam sabun basuh baju & pinggan, shampu, ubat gigi tu xdak masalah la..hehee


Azam kedua aku tahun ni nak tingkatkan prestasi kerja aku..InsyaAllah aku akan wat yang terbaik dan berusaha menjadi yang terbaik..(tak nak malas lagi..hahaa)

Azam sampingan aku lak nak tukar handphone baru..hehe..Dah lama rasanya aku guna handphone ni, dah masuk empat tahun pun..bateri pon dah naik gelong, asyik kena charge je, 3 atau 3 kali sehari..memang nazak dah la..haha..Target nak beli C901..dah lama dok pi servey cari yang paling murah, dan harga yang paling murah setakat ni rm590..wow banyak gak 2, tiap2 bulan dok himpun(simpan) duit gaji pon tak cukup lagi ni..kena tunggu harga turun lagi la...(nampaknya lambat lagi la nak merasa pakai fon baru..huhuu)

haa ni la fon idamanku...nice2 ^_^

doa2kan la aku dapat beli fon ni yer.

MAN JADA WA JADA - siapa berusaha pasti berjaya. InsyaAllah.

Selamat Tahun Baru 2011. Semoga tahun ini akan memberi sejuta makna dalam hidup kita.





No comments:

Post a Comment

///////untuk cursor jd icon Purple Spinning Heart Within A Heart Purple Spinning Heart Within A Heart