Sekadar Berkongsi Ilmu =)

create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday, September 17, 2009

Ramadan dan Raya.


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Assalamualaikum...
Syukur krn Allah maseh bg ksmptan untuk aku untuk bernafas dan melakukan ibadat puasa yang dah nak sampai ke penghujungnya...emm sedih c0z Ramadan dah nak tinggalkan kita...smoga segala amalan yang dilakukan sepanjang Ramadan ini mendapat keberkatan dan fadilat yang telah dijanjikan n paling penting amalan yang dilakukan akan diterima n mendapat keampunan daripada-Nya..
Ku berharap dapat jumpa lagi Ramadan pada masa datang...Amin...



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua muslimin dan muslimat terutamanya kepada kawan2 aku...

Mintak maap banyak2 kalo aku penah wat korang suma tersinggung n terasa ngan aku...halalkan pa2 kalo aku da terhutang ngan korang...n selamat balik kampong....Ati2 balik raya nanti....jaga diri ekkk...

ok la...cukup stakat ni...dah xtaw nak tulis pa......heheheee....jumpa lagi tuk posting akan datang....InsyaAllah..



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini




Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


No comments:

Post a Comment

///////untuk cursor jd icon Purple Spinning Heart Within A Heart Purple Spinning Heart Within A Heart