Sekadar Berkongsi Ilmu =)

create your own banner at mybannermaker.com!

Friday, September 11, 2009

PeNdAHuLuAn DrpD AkU...

Assalamualaikum kepada sesapa yang tengah tengok blog aku ni terutamanya budak2 klaz aku....Saja ja try gatai2 nak wat blog ni c0z member2 klaz aku ramai yang dah wat blog sniqi....So, aku nak gak....mana bleh ketinggalan zaman. Mesti la kena ikut perkembangan teknologi zaman sekarang yang dah makin maju ni kan...

Ermmm...aku sendiri pon tak tau nk tulis pa dalam blog yang aku dah create nih.....yang pastinya aku akan tulis pasal nostalgia zaman kanak-kanak dulu...hehee...time sekolah n sampai la time skang ni yang ngah sambung pengajian kat politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Arau....aku akan citer pasal gelagat kengkawan aku masa kat poli ni....Nanti dah dapat masuk U bleh la aku citer pasal kengkawan kat sana plak...

Haa....lagi satu aku akan tulis ja pa yang aku rasa nak tulis...berkaitan pelajaran aku ke, pasal artikel berunsur keagamaan ke & pa2 ja yang aku leh kongsi ngn korang suma...yang penting blog aku ni ada isi....daaa...

Anyway...thnx c0z sudi view my blog....
Have A Nice Day!!!!



No comments:

Post a Comment

///////untuk cursor jd icon Purple Spinning Heart Within A Heart Purple Spinning Heart Within A Heart